تجهیزات هتل

بهداشت شخصی و عمومی

تجهیزات هتل

۸ بازديد
تجهیزات اتاق هتل شامل چه مواردی است؟
تجهیزات هتلی مورد استفاده در اتاق مهمان ها، مستقیما با راحتی و آسایش مشتریان هتل در ارتباط بوده و بیشترین تاثیر را در حافظه آن ها خواهد داشت. استفاده از وسایلی با­کیفیت قطعا منجر به رضایت مندی مشتری در کوتاه مدت شده و در بلند ­مدت نیز باعث انتخاب دوباره خدمات شما و در نهایت سودآوری برای هتل خواهد بود.
 
بخش بزرگی از تجهیزات اتاق هتل شامل اقلام بهداشتی، مصرفی و شخصی است. از مسواک و خمیر دندان و کیت اصلاح گرفته تا شانه و شامپو و دمپایی هتلی همگی جزو این دسته بندی محسوب می شوند. تجهیزات هتلی اتاق، مخصوصا برای هتل ها و مسافرخانه ها کاربردی است. بخش دیگر این وسایل شامل سیف باکس، قفل کارتی درب، یخچال مینی بار، کتری برقی، چوب لباسی و تلفن است.
تجهیزات لابی هتل شامل چه مواردی است؟
تجهیزات لابی هتل اهمیت ویژه ای در نشان دادن سطح کیفی و عملکرد هتل یا مهمان سرا دارد. این اقلام اولین واکنش و قضاوت را در ­رابطه با کلاس کاری شما و سطح کیفیت خدمات ارائه شده در ذهن میهمان ها ایجاد خواهد کرد. پس توجه به انتخاب صحیح آن ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. تجهیزات هتلی لابی شامل استند اطلاعات، جا­چتری، استند روزنامه، زنگ رومیزی برای پذیرش مشتریان، استند سخنرانی، هولدر کاغذ و دستگاه اتوماتیک واکس کفش و… است.تجهیزات پذیرایی در رستوران هتل شامل چه مواردی می شود؟
تجهیزات پذیرایی هتل بخشی از سرویس پذیرایی از مهمان ها در رستوران هتل است. میز ترولی پذیرایی، میز و صندلی هتلی، ظرف استیک، قاشق و چنگال و ظروف چینی مورد نیاز، جا لباسی، میز بنکوئیت و… بخشی از تجهیزات هتلی مورد نیاز مربوط به پذیرایی مهمان ها است. استفاده از اقلام و وسایل با­کیفیت در پذیرایی، سطح کیفی خدمات را بالا برده و میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات را به میزان چشمگیری افزایش خواهد داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.